آیدین عزیز دل مامان وباباآیدین عزیز دل مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

آیدین مو طلایی

سپاس از خدای مهربان

1393/3/7 16:32
نویسنده : مامانی
372 بازدید
اشتراک گذاری

                       http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

                       http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

با نام ویاد خدا که هرچه داریم از اوست.

ازخدا به خاطر تمام نعمتهایی که به ما عطا فرموده سپاسگذاریم و او را بی نهایت شکر گذار،و امیدواریم با تربیت صحیح امانتی که به ما سپرده بتوانیم پاسخگوی بخشی از الطاف بی کران او باشم.

ما نیز مثل تمام پدر ومادرهایی که عاشق فرزندشان هستند وتمام تلاش خود را برای موفقیت آنها میکنند تمام سعی خود را میکنیم تا فرزند دلبندمان به قله های موفقیت دست پیدا کند.

آیدین عزیز تو اولین گل زندگی ماهستی و ما میخواهیم بخشی از خاطرات زندگیت را در این وبلاگ به اشتراک بگذاریم به امید روزی که فندق کوچولوی ما بزرگ بشه وخودش این وبلاگ رو هر طور که دوست داره ادامه بده.

حیف که نوشتن این وبلاگ رو کمی دیر شروع کردم یعنی زمانیکه دو سال و پنج ماهه هستی ولی سعی میکنم هرچی که درمورد دو سال گذشته به یاد دارم رو اینجا یادداشت کنم.

 

نصیحت!!!

بزرگ فکر کن!
آزاد باش!
برای خود مرزی تعیین نکن!
شاید تو انسانی هستی که در بهشت در حال دیدن یک کابوس طولانی است!
شاید داستان شیطان و میوه ی ممنوعه قسمتی از این کابوس است!
پس دیگر هیچ چیز ارزش آن را ندارد که نتوان آن را بخشید.
پس دیگر هیچ چیز به جز خدا ارزشی پیدا نمی کند!
پس دیگران را ببخش و با خدا باش که او همیشه با توست و فقط یاری او برای تو کافیست.
و از مرگ هراس نداشته باش که شاید آن پایان این کابوس طولانی و لحظه ی بازگشت تو به بهشت باشد!

پسندها (2)

نظرات (1)

مینو
7 خرداد 93 23:47
آیدین گلی تو عزیز دل هممونی
مامانی
پاسخ
تو هم عزیز دل من و مامانمی