آیدین عزیز دل مامان وباباآیدین عزیز دل مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آیدین مو طلایی

شیطنتهای فندق کوچولو

1393/3/7 16:14
نویسنده : مامانی
861 بازدید
اشتراک گذاری

                                     http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

 

                           http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

 

 

 

 

من زن میخواااام!!!

چشم پسر گلم انشالله خودم آستینامو میزنم بالا دامادت میکنم.

 

آقا پسر من از همون اول اول شیطون بود و حالا هم که بزرگتر شده شیطنتهاش بیشتر وبیشتر مثلا الان نشسته بغل من جم نمیخوره ومیگه من میخوام تایپ کنم یکی یکی نشونش میدم اونم تایپ میکنه.

         

 

جاتون خالی رفته بودیم ارمنستان خونه خاله جونم رفتم رو سن یه آواز مشتی خوندم و برگشتم!

 

نگفتم وروجکه!

 

فکربد نکنیدا،دارم به مامانم کمک میکنم که رفتم تو بوفه وگرنه منکه شیطون نیستمYellow Head Funny Smiley

 

داداش یه قلیون لطف میکنی بعد چایی میچسبه!

 

پسر گلم همیشه به زور ازت عکس میگرفتیم،ولی اینجا آش خورده بودیم تا بابا پولشو حساب کنه با منو عمه همکاری کردی و تونستیم یه عکس خوشگل ازت بگیریم.

                     haveasmilngdayfotograaf.gif

رفته بودم خونه عمه جونم نهار نداشتند، منم فداکاری کردم گفتم منو بپز! 

 

اینم دوست عزیزم علی محمد

 

پسر پسری خیلی شیطون شدی،شیطونی به کنار دست بزن پیدا کردی هرجا که بچه میبینی میزنی و به همه بچه ها زور میگی حتی بچه های بزرگتر از خودت و با این کارت خیلی ناراحتم میکنی.

عاشق علی محمد هستی صبح که از خواب بیدار میشی میگی یا علی بیاد یا ما بریم خونشون،اونروز طفلی علی اومد خونمون سوار تابت شد تو هم خوب و خوش باهاش بازی میکردی ولی یهو نمیدونم چی به ذهنت اومد رفتی پاشو که از تاب آویزون بود گاز گرفتی منم کلی پیش مامانش خجالت کشدمsad face emoticon

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان صفورا
25 اردیبهشت 93 0:03
سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری پیش ما هم تشریف بیارین خوشحال میشیم پسر ماهتو ببووووووووووووووووووووووس[ماچ] و حتما اسپند دود کن قربونش برم که اینقده ناز داره بیا تو بغلم
مامانی
پاسخ
سلام مرسی شما لطف داری منم به وبلاگتون سر زدم وب شما هم خیلی عالیه.ما هم ماج ماچ ماچ
خاله عاطی
4 خرداد 93 16:40
وای چقد شما نازی ممنون که به وبم سرزدین
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مینو
7 خرداد 93 23:52
آیدونه خودمی همه ی خاطره هات شیرین و قشنگن واللا ما که تو خونه فقط از تو میگیم، عین تو حرف میزنیم کلا یکی از بحثای شیرین خونمون شمایی آفا پسر
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم آیدینم فقط از شما میگه اینو با میمه(مینو)میخورم اونو با جیجه(گیسو)
مینو
7 خرداد 93 23:54
ماشاللا آیدین از هیچی نمی ترسه البته مامان و باباشم از هیچی نمی ترسن !!! مثلا وقتی اومده بودین ارمنستان تو خونه ی ما میشستی تو پنجره بیرون و نگاه میکردی البته اینم بگم خونمون طبقه ی 8 بود !!!! من و گیسو که کلا قلبمون تو دهنمون بود
مامانی
پاسخ
نه دختر خاله ی عزیزم آدم باید شجاع باشه نترس